Day 77/141! What a day!!!!! My last ride with Zeef, warm welcome and farewell from the oldest dealership of Harley-Davidson in Australia, bunch of issues on the airport in Brisbane, missed flight due to technical problems and finally successfully arrived in country N14 New Zealand!!!!
I started early in the morning because I had to turn back the beautiful HD Electra Glide Standard and to be around 10:30 am on the airport!
Paul and Lola from #MorganWalkerHarleydavidson Brisbane welcomed me and Zeef, we got nice talk, took pictures and I got new pins and patch for my vest, which is already almost full and is real map of my #Worldtour! I met few Harley riders there and we exchanged some stories and experience! One lovely girl from the staff was so kind to drop me to the airport and I was ready to say goodbye to Australia!
But Oz was not ready to free me:))) I just step on the line for checking and got again nice talk with some #HarleyDavidson rider, who shared with me stories about his ride in #Thailand And then my problems started! I was not aware about the new rule for ETA permission to enter New Zealand, so first I had to apply electronically for it. So good, so far! I did it, but again I had problem with payment with my Visa cards! The app doesn’t want to accept my cards! I was on the rush already, so I started to look for some solution, how to pay the fee for the permission of 44$. I got the money in my cards and in cash, but I can’t complete the purchase… After running and consulting with some people of airport staff, I finally succeeded and go back to checking! But again the response was no! First they told me they I applied on the wrong website and actually it was some imitation of the government site! I go to the flight support and I got only couple of minutes before the checking to be closed! I had to pay double price for the fee and fee for airport services! Again I ran with all my 15+ kg luggage, but again was too late… The guy, who tried to assist me, said: Sorry, mam, the checking is closed already…! I was totally shocked that I missed the flight, even I was on the airport 2,5 hours earlier…
I had to buy another ticket, but it was not easy again due to card payment issues! I had to wait my travel agent from #Divaholidays to wake up, because we had 8 hours time zone difference… Ivelina was perfect and she succeeded to send me my ticket for my flight from New Zealand to home, because there was another issue: i can’t go on the plain TO NZ without ticket, proved I am going OUT of the country! At the end after 6 hours running around the airport, finally I got the ticket to Auckland and could relief for couple of minutes!
No other issues anymore for me, I hoped:))) The flight was fine and I arrived finally in New Zealand! I was worried if I will be able to buy a SIM card on the airport, because I had to reach after midnight my place for overnight in Mount Wellington, but I was lucky and everything was fine with my internet! The organization of entering the Middle Earth was better then I expected and I was almost done, when just before the final scan of the luggage, I was stopped for check from custom officer! I laughed and asked him: Am I looking suspiciously? But he was serious and started to check my passport and to asked me about my plans for stay in New Zealand. I told him my story about my travel around the world on motorcycle and when he was satisfied with my answers, he wished me good luck and … started to speak in Bulgarian… I was totally surprised and in the beginning was hard to switch to speak in my own language, but he was very kind asked me if I am ok, how was my flight and warned me about recently erupted volcano in New Zealand!
Finally I was out of the airport, it was already 2:00 am and I was tried to find the bus stop to start my journey to my place for overnight. The busses were already out of service, so I had to order Uber.
The taxi driver was again very kind, he dropped me to the address, but there nobody responded and he didn’t wanted to leave me alone in the middle of the night. So we waited together the lady from the house to come out. She explained that’s not the address! So, I was happy he stayed with me and after 5 minutes we found the right place and even it was already 3:00 in the morning, finally I was accommodated in one beautiful house!
Tomorrow/today I have to go to get my new Harley-Davidson bike for my ride in this heaven for motorcyclist! Wish me luck and follow my adventures in New Zealand on my Instagram #holymoto_rwt!!!! Kiwis here I come!


Ден 77/141! Какъв ден!!!!! Последното ми пътуване със Zeef, топло посрещане и сбогом от най-стария дилър на Harley-Davidson в Австралия, куп проблеми на летището в Бризбейн, пропуснат полет поради технически проблеми и най-накрая успешно пристигане в страна N14 Нова Зеландия !!!!
Започнах рано сутринта, защото трябваше да върна красивия #HDElectraGlideStandard и да бъда около 10:30 ч. на летището!
Пол и Лола от #MorganWalkerHarleydavidson Brisbane посрещнаха мен и Зиф, побъбрихме си, направихме снимки и аз получих нови попълнения за елека ми, който вече е почти пълен и е истинска карта на моя #Worldtour! Срещнах няколко харлеисти там и разменихме някои истории и опит! Едно чудесно момиче от персонала беше така любезно да ме закара на летището и бях готова да се сбогувам с Австралия!
Но Оз не беше готов да ме освободи! Тъкмо се наредих на опашката за чекиране и отново срещнах един моторист от #HarleyDavidson, който сподели с мен истории за неговото каране в #Thailand 🙂 И тогава проблемите ми започнаха! Не бях запозната с новото правило за разрешение за ETA за влизане в Нова Зеландия, така че първо трябваше да кандидатствам по електронен път за него. Знаех, че не ми трябва виза и затова бях спокойна, но добре, нека да имаме и разрешително! Кандидатствах, но отново имах проблем с плащането с моите карти Visa! Приложението не искаше да приема моите карти! Вече бързах, затова започнах да търся решение, как да платя таксата за разрешение от 44 $. Имах парите в картите си и в брой, но не можех да завърша покупката … След като се консултирах с някои хора от персонала на летището, най-накрая успях и се върнах към чекирането. Но отново отговорът беше не! Първо ми казаха, че кандидатствам на грешен уебсайт и всъщност това било някаква имитация на правителствения сайт! Отидох на гишето за помощ и имах само няколко минути преди чекинга да бъде затворен! Трябваше да платя двойна цена за таксата и таксата за летищните услуги! Отново търчах с целия си багаж от 15+ кг, но беше твърде късно … Човекът, който се опита да ми помогне, каза: Извинявам се, мадам, но чекирането вече е приключило …! Бях напълно шокирана, че съм изпуснала полета, въпреки че бях на летището 2,5 часа по-рано …
Трябваше да купя друг билет, но отново не беше лесно поради проблеми с плащането с карта! Трябваше да изчакам моя туристически агент от #Divaholidays да се събуди, защото имахме 8 часа разлика в часовата зона … Ивелина беше перфектна и успя да ми изпрати билета за моя полет от Нова Зеландия до вкъщи, защото имаше друг проблем: Не можех да се кача на самолета до NZ без билет, доказващ, че излизам извън страната! Накрая след 6 часа тичане из летището получих билета до Окланд и можех да си почина за няколко минути!
Надявах се, че проблемите ми вече са приключили:))) Полетът беше наред и най-сетне пристигнах в Нова Зеландия! Притеснявах се дали ще успея да си купя SIM карта на летището, защото трябваше да пристигна след полунощ до мястото си за нощувка в Маунт Уелингтън, но имах късмет и всичко беше наред с интернета! Организацията за влизане в Средната Земя беше по-добра отколкото очаквах и почти бях приключила с формалностите, когато точно преди окончателното сканиране на багажа бях спряна за проверка от митнически служител! Засмях се и го попитах: изглеждам ли подозрително? Но той беше сериозен и започна да проверява паспорта ми и да ме пита за плановете ми за престой в Нова Зеландия. Разказах му моята история за пътуването ми по света с мотоциклет и когато той беше доволен от отговорите ми, ми пожела късмет и … започна да говори на български … Бях толкова изненадана, че в началото ми беше трудно да превключа да говоря на моя роден език, но той беше много любезен, пита ме дали съм добре, как беше полетът ми и ме предупреди за наскоро изригнал вулкан в Нова Зеландия!
Накрая бях от вън летището, вече беше 2:00 сутринта и се опитах да намеря автобусната спирка, за да започна пътуването си към мястото ми за нощта. Автобусите вече не пътуваха, така че трябваше да поръчам Uber.
Шофьорът на таксито пак беше много мил, закара ме на адреса, но там никой не отговори и той не искаше да ме остави на улицата посред нощ. Затова изчакахме заедно дамата от къщата да излезе. Тя обясни, че това не е адреса! И така, бях късметлийка, че момчето остана с мен и след 5 минути намерихме правилното място и въпреки че вече беше 3:00 сутринта, накрая бях настанена в една красива къща!
Утре / днес трябва да отида да взема новия си мотор Harley-Davidson за моето каране в това рай за мотористите! Пожелайте ми късмет и проследете приключенията ми в Нова Зеландия в моя Instagram #holymoto_rwt !!!! Кивита, дръжте се, ида 🙂

How to support us on the road

Check where we are on the road here  realtime route map! Share with us camping, oil change or tires change! Send us message at or Whatsapp (+359884700174) and we will reply ASAP

send message

Support us with a bike maintenance! Send us message at or Whatsapp (+359884700174) 

send message

Support our Round The World Tour by donation for fuel!


You cannot ride a motorcycle? But you admire and love it? Send me a message and I can come to ride you as a pillion!

send message